آموزشی

انواع چسب اکواریوم از نظر رنگ

امروز قرار انواع چسب اکواریوم رو از نظر رنگ و کاربورد برسی کنیم و کار برد ان ها را به شما بگویم  تا بدانید چگونه بهتر از ان ها استفاده کنید .

 چسب اکواریوم بی رنگ :

یکی از انواع چسب آکواریوم، چسب آکواریوم بی رنگ است و ظاهری بدون رنگ و شفافی دارد. چسب آکواریوم بی رنگ برای سطوحی مانند شیشه و آینه استفاده می شود. در جاهایی که می خواهند چسب دیده نشود و مشخص نباشد، از چسب آکواریم بی رنگ استفاده می کنند.

چسب اکواریوم سیاه :

چسب آکواریوم سیاه از انواع چسب آکواریوم است که رنگ ظاهری آن سیاه است. از چسب آکواریوم سیاه اغلب در صنعت خودرو سازی و برای متصل کردن شیشه های اتومبیل استفاده می شود. در برخی مواقع چسب آکواریوم سیاه را با نام چسب شیشه اتومبیل می شناسند.

چسب اکواریوم سفید :

همان طور که از اسمش پیداست این نوع چسب رنگ ظاهری سفیدی دارد. چسب اکواریوم سفید بیشتر در کار های ساختمانی استفاده می شود.( مثل چسباندن وان و کاشی سرامیک و وسایل چینی )

چسب اکواریوم قرمز :

یکی از قوی ترین و مقاوم ترین چسب های آکواریوم، چسب آکواریوم قرمز است. از چسب آکواریوم قرمز بیشتر در زمینه صنعت استفاده می شود. این نوع چسب به دلیل داشتن خواص عایق حرارتی و عایق الکتریکی، در صنایعی که در آن ها واکنش های شیمیایی سریع و قابل توجهی انجام می شود، استفاده های بسیار زیادی دارد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *