آموزشی

چسب پی وی سی PVC

چسب پی وی سی

چسب پی وی سی PVC چیست

چسب PVC پی وی سی برای چسباندن لوله های پی وی سی و پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. چسب های PVC در اندازه های مختلفی در بازار موجود هستند، معمولا برای چسباندن قطعات پلاستیکی، درزگیری و ضد آب کردن بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. با سایت ابزاریا همراه باشید تا با انواع چسب پی وی سی و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید. چسب PVC یکی از متداول ترین روش های چسباندن لوله های پلاستیکی به یکدیگر است.

چسب پی وی سی

مزایای چسب پی وی سی

مزایای چسب PVC به اختصار عبارتند از:

  • چسب pvc یک جزئی بوده و فقط به خود چسب نیاز است و به ماده دیگری برای سفت کردن آن نیاز ندارید. این مزیت باعث افزاش کیفیت و سرعت هنگام کار می شود. به دلیل آنکه موادی در تولید چسب پی وی سی به کار رفته است که باعث می شوداین چسب در برابر انواع حلال های چسب مقاوم بوده میتوان از ان در شرایط مختلف استفاده کرد .
  • چسب pvc در اندازه های مختلفی به کار میرود که باعث میشود با توجه به نیاز خود از آن بتوانید آن را تهیه کنید .
  • چسب های پی وی سی به سرعت خشک می شوند و نیاز به مدت زمین زیادی برای خشک شدن ندارند .

کاربردهای مختلف چسب های pvc

به طور کلی چسب پی وی سی در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد.

  • برای چسباندن لوله ها به یکدیگر
  • برای چسباندن اتصالات و بخش های مختلف لوله ها به یکدیگر
  • به عنوان درزگیر ماستیک  و ضد آب کردن بخش های مختلف
  • جهت پر کردن شکستگی ها و نصب وصله ها بر روی قسمت های پلاستیک

روش های اتصال:

روش های اتصال لوله و اتصالات پی وی سی به وسلیه چسب PVC به دو صورت اتصال چسبی و اتصال پوش فیت می باشد که اتصال چسبی روش متداول تری است .در اتصال چسبی، چسب PVC نقش حلال را ايفا نموده و سطح بيروني اتصال نري و سطح دروني اتصال مادگي را در خود حل نموده و پس از مدتي باعث يكپارچه شدن دو سطح اتصال و در نهايت يك جوش سرد بين دو نقطه می شود. پس از انجام عملیات چسب زدن، دو سطح توسط چسب پی وی سی در یکدیگر حل شده و یک اتصال جوش سرد در بین آن ها برقرار می شود.

چسب پی وی سی رازی
چسب پی وی سی رازی

ویژگی های چسب پی وی سی:

دومین ترموپلاستیک استفاده شده بعد از پلی الفین ها : پلی وینیل کلراید (PVC) می باشد و سالیان زیادی است که بطور گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای مختلفی از جمله چسبندگی دارد.به طور متوسط بیشتر از ۵۰% از پی وی سی های تولید شده در دنیا، به دلیل قیمت پایین و اتصال راحت، در ساختمان سازی استفاده می ‌شوند.

چسب تارگت پی وی سی

چسب پی وی سی ازروی پوست دست چگونه پاک می شود؟

پنبه حاوي پاک کننده ناخن (استون) را روي قسمتی از دستتان که چسب پی وی سی به آن چسبیده بزنید.

ثبت سفارش و مشاوره

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید به قیمت عمده در زمینه چسب پی وی سی و یا انواع مختلف چسب های دیگر با شماره تماس روبرو تماس بگیرید : 09900880096

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *